Lucie Redlová na Orlické bráně 2012

20.07.2012 19:00

Jak už naznačuje minulý příspěvek, nějak mě začalo bavit fotit hudbu. A ještě lepší je, když člověk hudbu, kterou fotí, zná a ví, co kdy ve které písni přijde. Může tak lépe odhadnout gesta a chování interpreta a počkat si na správný okamžik.

A když je navíc ten někdo na podiu i jeho oblíbená zpěvačka a zároveň tak trochu jeho známá, co víc si takový hudební fotonadšenec může přát. Snad už jen odnést si z koncertu její nové CD, jak jsem to udělal i já.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V tomto případě byly fotografovanými obětmi Lucka Redlová a její doprovodná kapela Garde. No a fotografujícím jsem byl pro změnu já. Další fotky jsou v albu, na vyžádání rád vybrané fotky pošlu. K PROHLÍŽENÍ SI NEZAPOMEŇTE PUSTIT HUDEBNÍ SLOŽKU! Tu se mi bohužel zatím nedaří na fotkách zachycovat.