Na kopci nad městem

13.10.2012 19:00

Nechal jsem se dnes vylákat chvilkou hezkého počasí na kopec. Konečně jsem po dlouhé době vytáhl stativ a zkusil nějakou krajinku. Slunce prosvítalo jen skrz protržený mrak a do toho začínali lidi topit, takže se po městě válel dým z komínů. Byla z toho nakonec docela zajímavá atmosféra. Zkusil jsem si i panorama a HDR. HDR se mi moc nepovedlo, nějak mu ani celkově nemůžu přijít na chuť. Ale panorama celkem ujde. Bude to chtít zase vyčistit snímač, při cloně 29 je vidět všechno, klikat a retušovat každou fotku na dvaceti místech není můj nejoblíbenější sport. Zvlášť když se skvrny na fotce pletou s těmi na monitoru. :) Bude toho na čištění asi víc.

 

Moje rodné město za podzimního večera

 

HDR, nic moc, příště se snad polepším.

 

Panoramatický podzimní pohled na Žamberk